ژاوی: رئال مادرید با زیدان توانایی فتح هر جامی را دارد؛ بارسلونا قدرتمندترین تیم حال است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رئال مادرید با زیدان توانایی فتح هر جامی را دارد؛ بارسلونا قدرتمندترین تیم حال است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژاوی: رئال مادرید با زیدان توانایی فتح هر جامی را دارد؛ بارسلونا قدرتمندترین تیم حال است

طرفداری- به نقل از AS، ژاوی هرناندز که سال های آخر دوران فوتبالی اش را در قطر می گذراند در مورد شرایط زندگی اش در قطر و باشگاه السد اظهار داشت:

اوضاع به خوبی پیش می رود در تلاش هستیم که تیم را به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسانیم. من و خانواده ام از زندگی در اینجا لذت می بریم، این یک تجربه جدید برای من است. فعلا لیگ این کشور تعطیل است و قطری ها تمام تمرکزشان به تیم زیر 23 ساله شان است که بتوانند به المپیک ریو صعود کنند.

-مربیگری در آکادمی آسپایر:

علاقه مند هستم در پیشرفت فوتبال قطر نقش داشته باشم. آکادمی اسپایر از سطح بالایی برخوردار است و مدیران این مجموعه اهداف بزرگی دارند که اگر بخواهند می توانم به آن ها در این راه کمک کنم اما نمی دانم آینده به چه صورت رقم خواهد خورد.

-سختی دنبال کردن بازیهای بارسا در قطر:

خیر، اصلا این گونه نیست. قطری ها از لالیگا و بازی های بارسلونا و رئال مادرید استقبال می کنند. بسیاری از آن ها فوتبال های اسپانیا را از کانال های ورزشی نظیر Bein تماشا می کنند. مردم قطر علاقه خاصی به ورزش و فوتبال دارند آن ها مشتاق هستند هر چه سریعتر مسابقات جام جهانی سال 2022 فرا برسد.

-نقش لوئیز انریکه در موفقیت های بارسلونا:

انریکه تغییر و تحول زیادی در تیم ایجاد کرده که بازیکنان جدا از نظر فنی از بُعد فیزیکی نیز پیشرفت زیادی کرده اند. این موضوع به قدرتمند تر شدن بارسلونا و داشتن آمادگی برای شکست دادن رقبا کمک ویژه ای کرده است. امروزه با مشاهده بازیهای تیم می توان دو شاخصه مهم را ملاحظه کرد؛ کنترل توپ و زمین و در نتیجه حملات همه جانبه و هدف دار بر روی دروازه حریفان که اگر در مواقعی باشد که تیم در حال دفاع کردن است با ضد حملات بسیار خوبی همراه خواهد شد. باید بگویم انریکه مربی حرفه ای و صاحب سبکی است که روز به روز با تجربه تر می شود.

-قدرتمند تر شدن بارسلونا با MSN:

ما بهترین خط حمله جهان و شاید تاریخ را داریم. نیمار، مسی و سوارز شگفت انگیز هستند، هر کدام از آن ها این توانایی را دارند بار هجومی تیم را بدون کمک سایرین به دوش بکشند. در هر منطقه از زمین اگر توپ به آن ها سپرده شود این انتظار را می توان داشت که موقعیت گلزنی ایجاد شود. پشت سر آن ها نیز بازیکنان مهمی نظیر بوسکتس، پیکه، آلبا، راکیتیچ، آلوز و ... وجود دارند که به قدرت تیم در تمام نقاط کمک می کنند.
من در قطر بازی های بایرن، رئال مادرید و بسیاری از تیم های اروپایی را تماشا می کنم اما هیچ کدام را به قدرتمندی بارسلونا نمی بینم. دیدن بازی های بارسا لذت بخش است.

-اضافه شدن آردا توران و الیکس ویدال:

دو بازیکن مستعد و با انگیزه که به سرعت در حال وقف یافتن با سبک تیم هستند. آن ها از تجربه لازم برای جا افتادن و درخشش در ترکیب تیمی نظیر بارسلونا برخوردار هستند. با اینکه توران و ویدال 6 ماه از همراهی تیم محروم بوده اند اما اطمینان دارم می توانند کمک زیادی به تیم بکنند.

-مدعی بودن اتلتیکو مادرید:

بسیار خوب کار می کنند. سیمئونه و تیمش هر روز در حال پیشرفت هستند. آن ها با داشتن بازیکنان مهمی نظیر کوکه، گریزمان، اوبلاک، گودین، خوانفران و ... تیم قدرتمندی را تشکیل می دهند. به عقیده من آن ها هر سال بهتر از سال قبل می شوند.

-حضور زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید:

قطعا موفق خواهند شد. اخیرا با زیدان در رویدادی تبلیغاتی در پاریس هم صحبت شده ام. او با رئال مادرید توانایی لازم برای فتح هر جامی را دارد. او جز بهترین های تاریخ فوتبال است، درک و شناخت وسیعی از فوتبال و مبارزه برای پیروز شدن دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.